poniedziałek, 4 lipca 2016

Podsumowanie czerwca

Czerwiec zleciał mi tak szybko, że nie zdążyłam chyba na dobre się w nim rozsmakować - dopiero co był majowy weekend, konwalie i pierwsze myśli o wakacjach, a nagle nie wiadomo kiedy "lato wybuchło z całych sił" i zaczął się lipiec.
Kulinarnie ten miesiąc upłynął mi przede wszystkim pod znakiem szparagów, które testowałam na wszelkie możliwe sposoby. Za największe szparagowe odkrycie uznaję zdecydowanie sos z białych szparagów z serkiem mascarpone, suszonymi pomidorami i kaparami, który swoją drogą znów pojawił się dziś u mnie na obiad.
Nie nacieszyłam się za bardzo truskawkami, chyba głównie dlatego że moje menu zdominowały wytrawne smaki. Było jednak ciasto kokosowe z truskawkami i potreningowe, mocno truskawkowe owsianki. Porwałam się nawet na przygotowanie lodów z mlekiem kokosowym, które niestety nie dotrwały jednak do uwiecznienia ich na fotografii.
11 czerwca miałam okazję wspólnie gotować ze Slowly Veggie na Vegan Machine 3 - zapamiętam ten dzień jako pełen pozytywnej energii, uśmiechu i dobrego jedzenia. Do tego przyprawiająca o ciarki próba Micromusic, podczas której wykonali utwór "Bezwładnie" w scenerii starego dworca Świebodzkiego i nic więcej nie było mi potrzebne do szczęścia ;)
W czerwcu Zdrowo Najedzona obchodziła swoje drugie urodziny - choć 'obchodziła' to raczej dość szumnie powiedziane, jako że zupełnie wypadło mi to z głowy. Nie było więc tortu i świeczek, pojawiło się za to kilka przemyśleń i planów na przyszłość (kiedy już przypomniałam sobie o urodzinach z prawie miesięcznym opóźnieniem). Mam wrażenie, że całkiem niedawno w ogóle narodził się pomysł na założenie tego bloga, tak niedawno wymyślałam nazwę i pisałam pierwszego posta. Sporo się od tamtej pory zmieniło, zarówno prywatnie, jak i zawodowo, zmieniło się też moje podejście do różnych kwestii, w tym do odżywiania. Zmienił się też sam blog, wpisy tutaj, zdjęcia. Mam nadzieję, że na lepsze :)

Lipcu, mam nadzieję, że będziesz smaczny, inspirujący i pełen wartych zapamiętania chwil! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz