niedziela, 7 grudnia 2014

Świąteczny konkurs śniadaniowy

Sama nie wiem kiedy minęło pół roku od kiedy postanowienie, by założyć bloga stało się faktem, a ja zdecydowałam się upublicznić moje kulinarne poczynania. Mam wrażenie jakby to było wczoraj. Niemniej jednak z okazji tej półrocznicy, a także z okazji nadchodzących wielkimi krokami świąt mam zaszczyt ogłosić pierwszy konkurs kulinarny na Zdrowo Najedzonej :) Zachęcam wszystkich do udziału, nie musicie posiadać bloga, czy funpage'a, wystarczy, że wykonacie zadanie konkursowe i zgłosicie się do konkursu.

ZASADY KONKURSU:

1. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie zdrowego śniadania w świątecznym klimacie i przesłanie przepisu wraz ze zdjęciem na adres: pamela.ectd@gmail.com, a także udostępnienie konkursowego baneru na swoim facebook'u w trybie ogólnodostępnym. Baner udostępnić można również na blogu razem z linkiem do bloga, w zgłoszeniu proszę jednak o wskazanie, gdzie został udostępniony.
2. Termin nadsyłania prac konkursowych: 21.12.2014 godz. 23.00
3. Oceniana będzie inwencja twórcza, forma podania oraz świąteczny klimat śniadania. Przepis musi zawierać wyłącznie zdrowe produkty.
4. Ogłoszenie wyników nastąpi 24.12 o godz. 12.00.
5. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę - zestaw zdrowych produktów, a zwycięski przepis opublikowany zostanie na blogu.

Czekam na Wasze zgłoszenia i życzę wszystkim powodzenia! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz